FRNFRN

lafundació és un espai de Moda i Complements, un projecte de la Fundació Ramon Noguera, entitat d'iniciativa social i sense ànim de lucre que treballa en la gestió de serveis adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual a Girona i a la comarca del Gironès.

L'espai lafundació és una de les línies d'activitat del Centre Especial de Treball Mas Xirgu, que té com a objectiu la inserció socio-laboral de persones amb discapacitat, i la missió de garantir la seva qualitat de vida.

A l'espai lafundació s'hi pot trobar moda i calçat outlet i mostraris de temporada de diferents marques del nostre entorn, i també complements i articles de regal i decoració.

És un espai de venda obert a la ciutadania, amb horari comercial de dilluns a dissabte, de 10h a 20h (horari d'hivern) o de 10 a 21h (horari d'estiu).

Destaquen els nostres productes artesanals lafundació, de disseny i elaboració pròpia, que sobre els pilars de qualitat, sostenibilitat i innovació constant, es poden adquirir tant a l'espai lafundació com en aquesta botiga online.

lafundació és un projecte que permet que la ciutadania participi activament en el manteniment de llocs de treball per als col·lectius de persones més desfavorides socialment, per això els nostres productes són d'un alt valor afegit.

És un projecte social de: Fundació Ramon Noguera C. Indústria, 22 - 17005 Girona - Tel. 972 249 403 - botiga@lafundacio.net